mandag 18. mai 2009

Småsulten og småtrøtt

Idag gjorde æ nok en gang den tabben å handle uten lommeboka. Ka skjer med DET? Det må æ jo rett og slett slutte med..! Det funke jo ganske enkelt aldri!

Æ va på opptaksprøve på musikkhøgskolen idag. Det va ikkje akkurat en seiersrunde, det skal sies. Haha. Hvis æ får tilbud om plass, så ler æ mæ faktisk ihjel! Det e så ekstremt lite sannsynlig.

Veit ikkje kofførr æ kom på akkurat det her no, men æ vil benytte anledninga til å fraråde alle fra å se den filmen her:
Happy - go - lucky! Mest IRRITERENDE film æ noen gang har sett, med verdens mest SLITSOMME kvinnemenneske i hovedrollen! Ho snorka når ho lo, og ho lo jo gjennom hele filmen. Æ blei rett og slett alt anna enn happy når æ så den. Det e forresten skikkelig lenge sia, så æ begripe faktisk ikkje kofførr æ plutselig blei engasjert i det no. Jaja.. Hjernens veier er uransakelige.

På torsdag morra drar æ nordover. Det blir koselig. Men æ skulle veldig ønske at æ skulle bli litt lenger, når æ først tar turen. Men men... Det blir som det blir. Hyggelig uansett. Æ glede mæ til å prøve kjolen mamma har strikka til mæ.

1 kommentar:

Martine Marbel sa...

Ok, da dropper jeg den filmen. Takk for tipset :p

Jeg synes du burde komme inn på musikkhøgskolen. Men nå er jeg dessverre ikke sensor, eller hva man skal kalle det, da. Selv om jeg synes jeg godt kunne vært det!