torsdag 26. februar 2009

Trying to get back the past, adjust it to my present for future perfection...

No høres det ut som om æ har tenkt å være skikkelig dyp og seriøs, men æ valgte rett og slett å sitere mæ sjøl (fra en av mine nylagde låter) fordi det ganske enkelt passe humøret mitt akkurat no. Æ e inne i en liten 25-årskrise kjenne æ...! Ka skjer med livet mitt? Skal æ bli her for alltid? Kommer det til å ordne sæ med alt det æ går rundt å plage mæ sjøl med?
Æ kom jo nylig tilbake fra en utrolig bekymringsløs og flott Liverpool-tur, og da blir æ jo såklart litt nostalgisk. No gjelder det å flytte den gode atmosfæren og ikkje minst den gode innstillinga æ hadde der over til mitt nye liv. Og akkurat no, når æ ser ut til å være på det mest seriøse, så kommer min gode venn Kristian Tandberg inn på skjermen min her - som et friskt pust! Han sier:

"Hvorfor kan ikke jeg ha kondom i shortsen når dongeribuksa?"

...og videre:

"Det er bedre å tisse på tre cd'er enn å tre cd'er på tissen".

...og avslutningsvis:

"Hvorfor kan ikke jeg drite når kvadrat?!?!?!?!"

Applaus for Kristian!



Blei det bilde av Kristian her no? Håpe det!

Ingen kommentarer: