torsdag 19. februar 2009

Beate har tydeligvis fått skriveklæøe i fingran!!Herlig, for da skjer det jo mye her:)

Og sånn mens vi snakker om deg liksom, håper du koser deg i England Darling!!!! Velfortjent avveksling med babyene;)

Ok, men denne bloggen vil eg rett og slett dedikere til å takk Iselin!!!
Og, om hun vil kan hun bruke dette som en referanse om hun skulle finne på å søke jobb som assistent for noen. For, uten betaling gjør hun jammen en full tids jobb med å assistere meg!!

Igjen, drar jeg velvillig fram mine dårligere sider, (noe som betyr at jeg ikke skal vise dette til mine potensielle framtidige sjefer...) ...jeg er til tider lite organisert( men!!...d e bare på d personlige plan!!) og kjent for å være kronisk træg (sen...som i "to late")...og for å rettferdiggjøre det siste, så er det visstnok en gen-feil i Johansen-familien....(ikke noe jeg bare sier her, men fakta, bare spørr noen!!!)!!

Ok, men skal hekte meg inn i historien igjen!
Og før jeg forteller hva som skjedde idag, må jeg fortelle hvordan skoledagene mine eller forløper seg...
Forelesningene begynner 8 hver dag (gjesp..jada), og hver morgen ca. 5 på 8 løper jeg me hende fulle ut av døra på Majorstua...det tar +/- 20 min å komme seg fram til skolen....Og hver dag 2-3min over 8 mens jeg, som regel, står på t-banen, får jeg meldig hos Iselin medhvilket rom og hvor i salen jeg skal sitte...d e faktisk helt fantastisk å ikke tenke selv, men bare løpe i riktig retning hver dag. Og som om ikke d var nok, printer hun ut forelesningsnotater til meg...Ikke det at jeg ikke burde klare det selv, men jeg bare glemmer det hele tiden.

Men så til dagen idag...
Idag, da jeg 5 minutter på 8 skal løpe ut av leiligheten i retning t-banenen, tikker det plutselig inn en melding om at jeg må "grunnet brann på t-banen, ta buss istedet for". Jeg løper ut døren, og får over telefon videre forklaring om hvilke busser jeg skal ta og hvor de går fra...Jeg kommer vel fram, uten så mye som å tenke med en eneste celle!!!

Hehe, jeg vet at jeg nå setter meg selv i et håpløst lite flatterende lys, men jeg vil bare vise resten av verden hvor fantastisk d er å ha Iselin i klassen!!Du har syyyykt gode organisoriske evner!!!

Tusen takk!!Kaffe i din retning!!!

Mange takker og klemmer fra K

Og til de som kjenner skolen i Nydalen.....jeg kommer til å ta rulletrappa ned idag, første gang i 2009....for å si d sånn!!!

Ha en fin kveld folkens!!

Ingen kommentarer: