mandag 22. desember 2008

Da er det jul!!!
Nesten ihvertfall, men siden jeg nå er blitt skoleelev og har skikkelig juleferie, føler jeg at julen har startet da jeg kunne si takk og forvel til Bi for 2008. Og bare til alles opplysning; jeg stod på matteeksamen. Ikke skjønner jeg det, men har ikke tenkt å stille noe videre stort spørsmålstegn ved det. Skal ikke lage no sak, vil ikke gjøre sensoren klar over at de ikke kan regne prosenter...for jeg sto egentlig ikke etter mine egne beregninger, men pytt. ANYWAYS. Takk takk.

Uansett, jeg gleder meg til å se hvor mange av ønskene på lista til meg og hodet som blir oppfyllt den 24...spennde!Krysser fingrene mine. Men har en tankemiss om at jeg vet hva jeg får....JO, og jeg har fått blender. Så den kan også strykes av listen;) Happy happy. Har snikåpnet og testen den allrede. Smootien smakte fortreffelig!Utsøkt.

Forresten, sorry skrivefeil...det går litt fort, men dere skjønner hva jeg mener?!Ja?!
Ellers, er vel både jeg og hodet tilbake i den nordlige delen av kongeriket nå...her oppe der du faktisk snør ned om du står stille utendørs noen minutter. Deilig! Og hvit jul får vi ihvertfall!

Yes, men jeg skulle egentlig bare ønske alle sammen en superduper og riktig god jul!!Jeg håper dere alle koser dere masse, slapper av, spiser dere gode og fete og blir klar for neste år!!Det skal bli det beste 2009 ever!!!!!Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å få det til!

Mange jule-klemmer fra meg, Rompa

Ingen kommentarer: