onsdag 3. desember 2008

Et kjpt lite innlegg nå sånn rett før jeg skal dra fra mitt andre hjem, BI!
Crap. Det verste er at jeg ikke får gjort noe fornuftig selv om jeg er her hele dagen. Så da kan jeg jo like godt skrive litt her så det skjer noe igjen;)

Har dog nettopp funnet ut den mest effektive måten å tjene penger på til dags dato (det verste er at det ikke er tull!!!), men ikke kan si det til noen. Men åh, så fantastisk det er å utnytte muligheter for hva de er verdt!Hahaha. Ha systemets finurligheter rundt lillefingeren.;)

Huff, nei dette innlegget blir ikke så smart kan man si. Ikke har jeg noen Stordalen filosofi heller. Leser litt om muligheter for økt profitt i selskaper osv...men jeg vet ikke helt om det er så spennende å fortelle om her. Hodet og jeg var på kino igår. Litt kvalitetstid. Morro film...den nye med Pitt og Cloney (skrives d sånn?!)....trivelig. Ellers har Johan bursdag imorgen!!!!

GRATULERER ME DAGEN JOHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du sa du skulle lese her;)

Håper du får kake, og at jeg får tatt turen innom;)

Men uansett alle sammen! Ha en fin flott dag videre.

Mange klemmer fra Rompen

2 kommentarer:

Martine Marbel sa...

Hm.. Jeg er veldig nysgjerrig på den pengetjeningsmetoden...

Hodet og Rompa i skjønn forening sa...

hehehe...huff, jeg kan virkelig ikke si. og jeg vet at dette er litt som å la folk smake et flak potetgull, men ikke gi dem posen...men dritt. jeg kan ikke si noe. men d e DRITBRA. Gliser for meg selv her.