onsdag 21. januar 2009

Planlagt driftstans? Trukke det!!

Ja, no skal æ etter langt om lenge oppdatere den utdaterte bloggen her. Øverst på sida mi no står det en aldri så liten trussel. "Planlagt driftstans klokken 4:00 pm" står det. Lite aktuelt. No må æ bevise at vi e aktive bloggera.

Livet mitt går sin vante gang. Siden sist har æ:
-feira jul og nyttår.
-hatt veldig godt av ferie.
-kjøpt ny gitar. (Hurraaa for det).
-fått jobb som sanglærer en gang i uka, og gått ned til 80% stilling i barnehagen.
-funnet verdens fineste sang. Den hete Going for the Gold, og e selvfølgelig skrevet og fremført av Oberst Connor i Bright Eyes.
-hatt omgangssjuke og brukt opp altfor mange egenmeldinger.
-stressa med pengespørsmål.
-oppdaga "the magic world of Skype".
-...

På førstkommende fredag skal æ ha min første dag som sanglærer. Det blir jo spennende det. Vet fremdeles fint lite om elevan æ skal ha, men det kommer vel. Det blir artig å se om æ duge til å være sanglærer. Kanskje æ e skikkelig dårlig. Kanskje æ e skikkelig bra. Tiden vil vise.
I forhold til jobben min i barnehagen, så må æ bare si at æ ser ikkje lenger så mørkt på at æ kan komme til å bli der frem til sommeren. Det virke ikkje lenger som en umulig oppgave. Det kan tvert i mot se ut som at æ faktisk fikse det. Æ så på Washera her om dagen, når Petter Stordalen va gjest, og han kom med et meget motiverende utsagn:

"Jeg syns det var like kult å stå i kiosken til faren min å selge pølser, som Kjetil syns det er å være programleder i Washera!"

At Stordalen har gått fra happy pølseselger til happy riking e jo ganske flott å tenke på. Tenk bare hvilke muligheter man har! Man må begynne i det små. Det e det æ gjør. Æ har til og med unnagjort min andel av pølsesalg, så æ har jo kommet et stykke på vei. Æ e en optimist!!

Æ skal spille på Cafè Sør søndag 8.februar! (Men de som les den her bloggen vet nok allerede om det).

På fredag får æ lønn. Da skal æ bestille Liverpool-tur! =)

Det e en ting æ lure stort på... E det vedtatt at æ e Hodet og at Karène e Rompa no da? Det va jo et av hovedmålan med bloggen, at vi skulle finne ut det i løpet av 2008. Og no e det jo ikkje 2008 lenger.. Her må du gjerne komme med inspill, Karène..! =)

3 kommentarer:

Hodet og Rompa i skjønn forening sa...

Hola!
Den andre halvdelen her... jeg gidder ikke logge meg inn, så svarer kjapt her nå. (trivelig overraskelse forrest å se at du hadde blogget:) )

FOr d første blir jeg rett og slett litt rørt over at du også har begynt å like Stordalen. Og ikke minst pølsesalget hannes. Han er garantert den enste som liker d...hehe. neida. Skal ikke si d...elsket jo i legere tid å selge calzoner!!!Direkte tilfredsstillende!!!!

Hehe...tja...men så til det hode og rompe-dilemmae....

Jeg sysn andre skal kåre....så da må vi kanskje bare få folk til å stemme, hva tror du??

Ok, snakkes

- En halv kropp

Martine Marbel sa...

Hei! hva er det egentlig dette dilemmaet dere snakker om går ut på? Jeg kan stemme jeg! :p (eller så kan jeg gjerne BEstemme, hvis det er mer ønskelig).

Hodet og Rompa i skjønn forening sa...

Oi! Tok skikkelig lang tid for mæ å oppdage kommentaran her..! Haha!
Dilemmaet går ut på å avgjøre kem av oss som e Hodet og kem som e Rompa..! Det har på en måte aldri blitt avgjort.. Pinky and the Brain på en måte. Ikkje godt å si..!
Æ syns, i mangel på stemmere, at vi godt kan la Martine BEstemme!