lørdag 24. januar 2009

Effektivt

Jeg skriver bare nå me det samme...så slipper vi å få nedleggelses-trussel :(

Har en rimelig effektiv dag...lest litt på morgenen, og så noen timer på jobb!Deilig. Og så har Eva vært på Ikea idag og shoppet....selv om jeg ikke fikk gjort en innsats der, føles det bra å ha fått litt nytt av det vi trenger i leiligheten:) Du er en knupp Eva!!

Men med tanke på Hode/Rompe- tittlene....jeg vet ikke jeg Beate. Jeg syns jo gentlig vi brude ha en offentlig avstemning på d!? Men i og med at ingen kjenner til denne siden, kan det jo ikke bli den mest spennede avstemningen. Skal vi reklamere???Haha. 

Ok, men nå er det tid for fór...
namnam....namnam

Vent litt, må se om Stordalen snakker litt om det...thihi

Ok, jeg fant et bilde der det står:

"Petter Sordalens Oppskrift på en Bra Middag:

1. Bli venn med en gourmetkokk.
2. Inviter han hjem til deg
3. Fortell at du ikke kan lage mat selv

Lykke til:) "

...så enkelt er det å lage god mat!!!


KK

Ingen kommentarer: