torsdag 16. oktober 2008

Skal du, så skal eg....

Ok, da vil jeg også lage min egen ønskeliste:P 

1. Bil (liten rosa boble eller en ny og fancy greie...)
2. Leilighet i London ( jada...jeg er den som er dyr i drift av oss)
3. Tv (!!!....ser på veggen...men egentlig, så lenge jeg har matte er det kanskje greit jeg gjør d istedenfor....jeg er av typen som ikke ser at 2/1 = 2 hele....fader)

Historien er; Jeg sitter å gjør matte. Men alle som kjenner meg vet at jeg er av typen som blir fort lei, og heller gjør ting kjapt, effektivt og kanksje ikke helt riktig, istede for nøye og ikke så fort....ihvertfall. Jeg velger ihvertfall å tro at, selv om jeg ikke er "hode", ikke er så dum at jeg ikke ser at 2/1 kan forkortes. Uansett,  det Eva sier når hun skjønner at jeg ikke ser dette; 

Om Karen har 2 epler, og ikke skal dele med noen....Hvor mange epler har hun da? Og jeg, passe oppgitt, svarer 1/2!!!!!!!! Jeg er ikke så langtenkt kan vi slå fast. Kjapt og effektivt.....

Må finne et sitat fra Stordalen som underbygger dette....crap.  

Ok, tilbake til ønskelista; 
4. Abonnement til Costume, Flair, Elle eller Elle Interiør (jada, leser seriøst stoff da vet du)
5.  Spill
6. Reiser
7. Skostativ
8. Blomster
9. Månedskort på sporveiene
10. At alle venner har det bra (thihihihi). 

Ok, vel, men da skal jeg komme meg tilbake til mine venner tallene....

xoxo

Ingen kommentarer: