søndag 23. november 2008

Ok, folkens, da avbryter jeg den pedagogiske læringsprosess( sitat Gorseth) i matte og tar meg tid til å skrive litt her....Etter mild tvang fra min bedre halvdel. Matte blir jeg jo ikke venner med uansett, så da er d vel veldig riktig å prøve å bevare d jeg har med hodet. Hehe. Morro.

Yes, dagens Stordalensiat er hentet fra en sitatside i mangel av kreativitet, og da har jeg faktisk plukket opp et bonussitat, ikke fra Stordalen, men fra ei annen av Norges stoltheter.

Babyer trenger ikke ferie. Likevel ser du dem på stranda innimellom, det gjør meg skikkelig forbanna. (Petter Stordalen)
- Min kommentar; hehehehehe. Vi liker menn som har temperament!!!!

Det andre er også ganske greit og tåpelig og trenger ikke videre forklaring.

For lenge siden bestemte jeg meg for å bare snakke om ting jeg hadde greie på. Men stillheten ble etter hvert så uutholdelig at jeg ga det opp. (Pia Haraldsen)

Fnis, men uansett, d er litt koselig å påpeke at jeg kanskje ikke er den mest korttenkte beatandig!!Siden det ble for noen plogger siden det var en del fokus på nettopp det. Forresten, så må jeg jo bare nevne en av kommentarene som kom på nettopp den "2/1- historien"...
Eva drev å fortalt Aiman om hvordan "Karen" ikke helt klarte å se logikken i at 2/1 ikke kunne forkortes til 2 hele, da han svarer noe slikt som dette; "Men du vet jo at Karen ikke klarer å ha 2 epler helt for seg selv, hun må jo dele med alle de som er rundt henne". Thihi, in the face som syns jeg er lite smart. D er mye viktigere å dele og kose seg med andre enn å sitte å være egoist. Thihi. nettopp!!!

Ellers er det jo, som antydet av hodet, lenge siden sist, men jeg vet ikke helt hva jeg skal bidra med. Henger til en viss grad mye på skolen. Trivelig d egentlig, bort sett fra når jeg gjør matte. Men vi har eksamen om under en uke, så da er det vel bare å holde ut;) Jeg er heldigvis ikke den enste som sitter her en søndasettemiddag, så det er jo en fin trøst. Til tross for at jeg ikke ser noen andre som ikke leser, burde ta hintet liksom.

Jo, jeg kan ønske alle sammen veldig masse velkommen på besøk til meg og Eva (for de som ikke kjenner henne enda, egentlig ei venninnne av Ingrid som jeg bodde med før, men veldig trivelig "gammel" jente som liker matte, og som har astma( holdt på å drepe henne da jeg dro henne med på joggetur imorges...ups....men det gikk bra)) . Vi DIGGGGGGer den nye leiligheten vår. D er den fineste i hele verden. Eva har størst soverom, men d gjør ingeting for hun har mest ting. Thihi. Uansett, bare å komme på besøk!!Nå har vi til og med fått hengt opp gardiner!!Prosjekt uten like, men det kan jeg fortelle om neste gang, for nå begynner dette å bli langt....

Forrestn, så må jeg ytre en smule missnøye med at Hodet ikke lengre husker vårt store prosjekt da vi bodde hjemme i Tromsø- nemlig Kafeboka!!!At hun kan glemme. Må henge deg ut her...kanskje du hunsker da?!?!! Akk....til tross for at du har de små grå, er du en smule glemsk!;p

Vel, takk til meg!

Ha en fin søndag alle sammen.

Mange klemmer fra Rompa

Ingen kommentarer: